HARBIY XIZMATCHILARDA KASBIY DEFORMATSIYA: SABABLARI, OQIBATLARI VA PROFILAKTIKASI

Authors

  • Ruhshona Zokir qizi Poyanova

Keywords:

harbiy xizmatchilar, kasbiy deformatsiya, psixologik bosim, harbiy intizom, stress, kasbiy muhit, profilaktika, psixodiagnostika, harbiy psixologiya, shaxsiy rivojlanish

Abstract

Ushbu maqolada harbiy xizmatchilarda uchraydigan kasbiy deformatsiya holatlari, ularning asosiy sabablari, namoyon bo‘lish shakllari va salbiy oqibatlari yoritilgan. Shuningdek, harbiy sohada kasbiy deformatsiyani oldini olish va uni kamaytirishga qaratilgan samarali profilaktika choralariga e’tibor qaratilgan. Maqola harbiy psixologiya, mehnat sotsiologiyasi va shaxs rivoji nuqtayi nazaridan tahlil qilinadi. Tadqiqot natijalari harbiy ta’lim muassasalari, mudofaa sohasidagi rahbarlar va harbiy psixologlar uchun foydali bo‘lishi mumkin.

References

Fattohovich, D. F. To the problems of complete assimilation of educational materials at schools. European Journal of Humanities and Educational Advancements, 1(4), 55-57.

Джалолов, Ф. Ф. (2017). ТЕХНОЛОГИЯ АКТИВНОГО ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННОМУ ЯЗЫКУ СТУДЕНТОВ НЕФИЛОЛОГИЧЕСКИХ ВУЗОВ. Инновационное развитие, (6), 73-74.

Fattohovich, D. F. (2023). Causes of Low Assimilation of Knowledge at General Secondary Schools.

Yumutbaevna, N. A. (2021). EDUCATING STUDENTS FOR TOLERANCE IN A BILINGUAL LEARNING ENVIRONMENT. Berlin Studies Transnational Journal of Science and Humanities, 1(1.5).

Yumutbaevna, N. A., & Abrarovna, D. M. (2024). Linguistic Foundations Of Teaching A Foreign Language To Elementary School Students. American Journal of Advanced Scientific Research, 1(1), 75-77.

Аманбаева, А., & Наршабаева, А. (2024). Using CLIL approach in ESP classes. Преимущества и проблемы использования достижений отечественной и мировой науки и технологии в сфере иноязычного образования, 1(1), 286-288.

Мирабдуллаева, Ш. М. (2017). Использование передовых педагогических технологий в обучении иностранным языкам-важный фактор повышения эффективности уроков. Наука и образование сегодня, (2 (13)), 73-74.

Juraev, A. B. (2024). MORPHOFUNCTIONAL STATE OF JUDOKA ATHLETES FOR THE PREPARATION OF PROFESSIONAL TEACHING ACTIVITIES. Multidisciplinary Journal of Science and Technology, 4(5), 579-583.

Жураев, А. Б. (2024). Формирования развития спортсменов дзюдоистов к подготовке профессиональной педагогической деятельности. Science and Education, 5(6), 254-258.

Tagayeva, T. (2024). FEATURES OF METAPHORICAL CREATION OF TRADITIONAL AND PSYCHOLOGICAL PORTRAIT OF HEROES IN S. MAUGHAM'S NOVEL" THE MOON AND SIXPENCE. In Conference Proceedings: Fostering Your Research Spirit (pp. 552-553).

Тагаева, Т. (2022). Индивидуальные особенности художественного стиля УС Моэма. Общество и инновации, 3(11/S), 132-137.

Тагаева, Т. Б. (2018). ЛИНГВОКУЛЬТУРОЛОГИЧЕСКАЯ ИНФОРМАЦИЯ В СЕМАНТИКЕ АНГЛИЙСКИХ ФРАЗЕОЛОГИЗМОВ. In Культурные инициативы (pp. 205-207).

ULUGBEKOVNA, R. S. (2020). The First Period of Washington Irving's.

Rasulova, S. U. (2021). INTERPRETATION OF THE EASTERN SUBJECT IN THE WORK OF WASHINGTON IRVING. In Научные школы. Молодежь в науке и культуре XXI века (pp. 76-81).

Расулова, С. У. (2022). В. ИРВИНГ ИЖОДИДА “АЛ-ҲАМРО” РОМАНИДАГИ АРАБЧА СЎЗЛАРИНИНГ АСОСИЙ ТУРЛАРИ ВА ТАРЖИМАШУНОСЛИК МУАММОЛАРИ. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 2(5), 862-871.

Tukhtaeva, K. (2020). Effectiveness of smart technologies in teaching foreign languages. International Journal of Advanced Science and Technology, 29(5), 1483-1487.

Downloads

Published

2025-08-01